اخبار
الرئيسية > فن > نجوم > تفاعل قضية أحمد عز وزينة والاخيرة تصفه «بالسافل»
احمد عز وزينة

تفاعل قضية أحمد عز وزينة والاخيرة تصفه «بالسافل»

ما تزال الأوساط المصرية منشغلة بقضية احمد عز وزينة والتوأم الذي عادت بهما من اميركا وسط اصرار عز على انكار أبوته لهما. وقالت صحيفة «اليوم السابع» ان تم التوصل الى إقناع الطرفين بإجراء فحص DNA لإثبات ابوة عز لهما من عدمه.

كما تم الكشف عن رسائل نصية تم ارسالها بين عز وزينة بعد إبلاغها اياه بحملها الامر الذي جعله يطالبها بالبحث عن الاب الحقيقي للجنين او إجهاضه منكرا ان يكون هو الوالد. وبعد ان وصل مستوى التخاطب بينهما الى التهديد قررت زينة السفر الى اميركا للابتعاد عن الوسط الفني كي لا ينكشف امر حملها وثانيا للابتعاد عن الاجواء المتوترة جدا بالاضافة الى حصول الطفلين على الجنسية الاميركية.

وبعد ان انجبت واصبح عمر التوأم 16 اسبوعا عادت زينة «بكامل قوتها» لمواجهة احمد عز بعد ان كانت قد وكلت شقيقتها لمتابعة القضية مع محامين وقد حاول المحامي اقناع عز باجراء فحص DNA  لحسم الامر بعيدا عن الاعلام لكنه رفض خصوصا وان سفره الى اميركا للقيام بذلك وفي حال كان هو الوالد فعلا فحينها سيصبح الامر بيد المحاكم الاميركية و أي تنصل من ابوته ومسؤوليته سيضعه خلف القضبان حتما.

وقد نشرت صحيفة «اليوم السابع» نص لرسالة قالت ان زينة قامت بارسالها خلال تواجدها في اميركا تصفه فيها «بالسافل». وجاء في الرسالة «  خليك براحتك إشتم وخلي ناس فاشلة تافهة تغلط فيّه وخليك آعد مغيب مش دريان اللي بيحصل من وراك وكل اللي حواليك زبالة.. بيوصلولك كل حاجة غلط علشان يطلعوا من وراك بقرشين وخلي المحامى العظيم أبو 50 فى الـ100 فى الثانوية خريج جامعة المنوفية الدولية محامي الشركات يغلط في أنا وعيالك وخلي أخوك يكذب عليك كمان ويغلط فيك كمان دا انت ربنا بيحبك حب مخلي كل اللى حوليك ناس محترمة يلا شد حيلك وفرج الناس علينا كمان. »

وتضيف « انت فاكر ان سكوتي عليك ضعف أو خوف لا يا شاطر ده احترام وقوة بس اعرف اني مش هاسكت تاني وخلي الناس تاكل عيش على قفانا وفضايحنا يلا شد حيلك كمان مهو لو كنت راجل ما كنتش سمحت بالمهزلة دي وكنت حليت مشاكلك بنفسك إنت فاهم يا سافل.»

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>